.............................................................. ΜΕΣΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ // ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΑ Blogs
«Για πρώτη φορά, ζω σε μια κοινωνία, η οποία δείχνει να 'χει πάθει εγκεφαλικό! Δεν αντιδρά με τίποτα!»... Χρόνης Μίσσιος [1930-2012]
Η Φωτό Μου

Καθημερινά... με τον Πάνο Αϊβαλή // Επικοινωνία στο email: kepeme@gmail.com

Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...............................................................σελίδες για τα σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλημέρα σας,


"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

...πάμε στο Θέατρο...online...: "Ζιάκ - Η έκλειψη" του Γιάννη Χατζηγεωργίου, κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Anubis

...πάμε στο Θέατρο...online...: "Ζιάκ - Η έκλειψη" του Γιάννη Χατζηγεωργίου, κυκλο...:

 BIBΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 

 παρουσίαση, Ποσειδώνας Αϊβαλής


Ζιάκ, Η έκλειψη 
του Γιάννη Χατζηγεωργίου,
εικονογράφηση: Νεφέλη Κατερινάκη
Σελίδες 160, 
Αθήνα 2018, εκδόσεις Anubis

 Ζ ιάκ είναι το όνομά μου και στη γλώσσα των Φυλάκων σημαίνει έκλειψη του ήλιου. Ναι, είμαι ένας Φύλακας των Ψυχών, και αυτό που θα σας εκμυστηρευτώ είναι ότι ερωτεύτηκα έναν άνθρωπο – ήμουν, είμαι και θα είμαι για πάντα ερωτευμένη με τον Ουίλιαμ.
Το αιώνιο δίλημμα ανάμεσα στο καθήκον και την επιθυμία μέσα από τα μάτια μιας Φύλακα που επιλέγει να παραβεί τους κανόνες και να ζήσει τον απαγορευμένο έρωτα για έναν άνθρωπο. Μια διαφορετική θεωρία για την κοσμογονία σε μια μαγική ιστορία φαντασίας… ή ίσως όχι και τόσο. 
~~~
περισσότερα στο: http://pame-sto-theatro.blogspot.com/2018/06/anubis.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου